Monday 30 May 2011

=)

请不要随便怀疑我,
如果我真的有做过我会承认  ..
跟你那么多年了的朋友,
虽然是知道你很多事情,
但难道就因为那件事而怀疑是我出卖你?
说真的,我没有!!
我也会很不爽 !!
我跟她们很久没联络了,
也没必要跟她们说那件事,
为什么你就是会怀疑我呢?
我对你真的很失望 ..
但没关系,我原谅你了 ..
因为我们还是好朋友 ..


另外 .. 
你啊你 .. 不要再想那么多了 ..
多休息,凡是什么都看开点 ..
心情会好些也开心些的 ..
也不允许你说你会自杀 ..
因为我会生气你 !!
我也是说真的 !!
我不想失去我身边的朋友 ..


and another you ,
i don't know how to describe about you ,
strong ? camouflage ? i have no idea ..
i know you since from last year until now i think ,
but seriously .. i really can't get what you are thinking ,
maybe you busy on study , performance , dance or some more .. 
all this time i was wasting ,
I've been giving out chances every time ,
and all you do is just let me down ..
what i can do is nothing ,
but hope you will be fine ,
and remember take care yourself ..  







No comments:

Post a Comment