Thursday 21 April 2011

x)

       Hobi saya ialah memandu basikal .. Pada satu hari , saya hendaklah memamdu basikal ke sekolah ..
Tiba-tiba , saya berasa nak buang air kecil . Saya pun ke tepi sungai untuk buang air kecil .
       Tiba-tiba lagi , saya nampak seekor ular , saya takut dia mengigih o1o saya , saya pun lari !
Lari-lari ... lari-lari ... saya jumpa hantu yang ada satu kaki sahaja ! Saya sangat takut !
        Hantu itu memandu basikal saya untuk "追" saya , saya lagi takut ! Tetapi saya sangat "angry" kerana dia memandu basikal saya ! Saya pun "追" balik dia ! Dia sangat takut , dia pun "跑" . Saya selalu "追" , dia selalu "跑" .Tiba-tiba , dia accident ! Kaki dia 22 pun sudah habis sekali .
        Jadi , saya kesian dia dan membawa hantu itu pergi ke hospital . Inilah sebab kenapa saya tidak pergi ke sekolah semalam .   x)

No comments:

Post a Comment